به نقل از معاونت علمی و فناوری، تامین امنیت غذایی یکی از موضوعات راهبردی برای کشور است. معاونت علمی و فناوری با برنامه‌های گوناگون تامین آن را دنبال می‌کند.

اجرای طرح‌های فناورانه یکی از آنها است. تاکنون ۱۰۶ طرح فناورانه در این حوزه با استفاده از توانمندی دانش‌بنیان‌ها و خلاق‌ها اجرایی شده است. این طرح ها در حوزه های گوناگون مانند پزشکی و داروسازی، زراعت و باغبانی، تولید نهاده های کشاورزی، دام و طیور و آبزی پروری بوده است.

فعالان زیست بوم نوآوری کشور همواره در تلاش هستند تا با راه حل های فناورانه خود پاسخی برای رفع نیازها ارائه دهند. در حوزه امنیت غذایی نیز همین اتفاق رخ داده است. فعالان این زیست بوم به میدان آمدند تا یک دغدغه اساسی برای آیندگان را با سلاح فناوری رفع کنند.

آدرس ارتباطی ما

آدرس کارخانه : شهرستان پاسارگاد ، ابتدای ورودی شهر مادر سلیمان ، کیلومتر 1 ارامگاه کوروش بزرگ  

تلفن : 07143582912

موبایل : 09178505545

ایمیل  : kimiadashtpasargad.1400@gmail.com

شرکت صنایع غذایی ارزشمند

شرکت صنایع غذایی شرکت کشت و صنعت کیمیا دشت پاسارگاد (ارزشمند) با داشتن تجربه، دانش و تکنولوژی روز، آمادگی صدور محصولات خود به بازارهای بین‌المللی را داشته و همچنین علاقمند به دریافت سفارشات داخلی و خارجی و ارائه محصولات به هموطنان عزیز در داخل و خارج از کشور است و آماده همکاری و تأمین سبد فروش شرکت‌ها و مؤسسات فعال و نیز گرفتن نمایندگی در سراسر کشور در زمینه صنایع غذایی می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر جهت امور نمایندگی می‌توانید از بخش تماس با ما ، درخواست خود را مطرح نمایید.